nedelja, 7. avgust 2011

Otroško mesto Vila Mojca vabi


In že je za nami še en poletni vikend. Tokrat nam je bilo vreme bolj naklonjeno. Upam, da ste ga preživeli zabavno in v dobri družbi. Sama sem se kar veliko potepala. Včeraj sem se s svojo deklico na travniku pri domu kulture udeležila predstave čarovnika. Jole Cole pa res zna navdušiti. Dodobra je nasmejal vse prisotne, še posebej otroke. Bravo Jole.
Danes popoldne pa sem z družino obiskala Piko in gusarje pri Vili Čira Čara. Zelo kreaativne in domiselne ustvarjalnice so nas vse prisotne čisto prevzele. Preizkusila sem se tudi v hulahopu. Z veseljem sem ugotovila, da kljub temu, da tega že mnogo let nisem počela, nekaj znanja še vseeno premorem. Veliko smeha in zabave je pregnalo tudi temne oblake in tako je minila še ena super prireditev za otroke. Hvala Piki in  HEJA BUMBARASA vsem gusarjem, ki so nam pričarali prekrasno nedeljsko popoldne.
Preden se odpravim spat pa bi vas rada opozorila še na en program za otroke. Pri Medobčinski zvezi prijateljev mladine Velenje so začeli zbirati prijave za Otroško mesto Vila Mojca, ki bo svojim meščanom pod vodstvom mentorjev, vzgojiteljev ponudilo obilo zabave, druženja, ustvarjanja ... 
Mesto bo delovalo od 22. do 26. avgusta, od 9. do 13. ure. Program je namenjen otrokom od 5. leta dalje. Za podrobnejše informacije se obrnite na organizatorja (MZPM Velenje), tel.: 03 897 75 40.
Lep in miren spanec vam želim!

3 komentarji:

Andreja pravi ...

Gusarski dan pri Vili je bil včeraj res fajn, a ne? Meni so take prireditve, brez prehudega driila, sproščeno igranje in ustvarjanje, najbolj všeč.

Simona pravi ...

Sem slišala. da je bilo na čarovniku lušno in da so mu otroci "jedli iz roke". Škoda, da sem zamudila.

mirjam pravi ...

Super deluje tale blog. Jaz delam reklamo kar naprej na Facebook, ko kaj novega objaviš. :)

Lepe počitnice!