sobota, 27. avgust 2011

Pester tudi zadnji vikend pred pričetkom novega šolskega leta

Pa se je končal moj dopust. Preživela sem ga z družino na morju v Dalmaciji. Mmm, še danes čutim tisti poseben vonj, ki ga lahko najdeš samo tam. Za razliko od prejšnjih let, sem se tokrat uspela malo več posvetiti tudi sebi. Prebrala sem celo 2 knjigi. Pravi užitek! Nabrala sem si novih moči za izzive, ki jih v prihajajočem času zagotovo ne bo manjkalo.
Drugo polovico avgusta je zaznamovalo res lepo vreme. Vroče, vroče in še enkrat vroče. Kot nalašč za vse načrtovane prireditve, ki jih je pri nas res veliko. Samo še en vikend nas loči pred začetkom novega šolskega leta. Tudi tokrat so se naši organizatorji zelo potrudili in poskrbeli za zabavo, druženje in dobro počutje.
In kaj vas čaka?
Že jutri dopoldne (27. 8.), si lahko ob 10.30 uri, na Travniku pred Kulturnim domom Velenje ogledate lutkovno predstavo Lutkovnega gledališča Velenje z naslovom Petkrat Pika.
Isti dan, ob 16. uri, Medobčinska zveza prijateljev mladine Velenje, vabi vse otroke, mlade in mlade po srcu,  v Vilo Mojca
kjer se bo odvijal otroški živ žav - "Ta veseli dan". Zanj bodo poskrbeli prostovoljci - člani Kluba vzgojiteljev Mladi za Mlade. Veselijo se vašega obiska.
In kam v nedeljo, 28. 8.?

Vsekakor ne smete zamuditi obiska na Velenjskem gradu, kjer bo že peto leto zapored potekal Srednjeveški dan. Preselili se boste v srednji vek, v čas vitezov in grajskih gospodičen. Prireditev, kjer bo vsak član družine zagotovo našel nekaj zase, bo potekala od 10. ure dalje. Organizatorja: Muzej Velenje in Turistično društvo Velenje.

V okviru nedeljske otroške matineje pa vas v Kinu Velenje čaka animirana družinska pustolovščina z naslovom Rio. Sama sem ob dogodivščinah simpatičnega papagaja Bluja več kot uživala, zato ogled risanega filma toplo priporočam. Ne pozabite, predstava se bo začela ob 16. uri. Mmm, že diši po kokicah.


1 komentar:

Andreja pravi ...

Se vidimo kmalu - na predstavi, kajne?